wayne's encore une fois!

Yeeaahh, ikväll blev det en efterlängtad Wayne's-runda. Så kul jag hade! Dansade, träffade lite nytt svenskt folk + en norska som Jenny kände, och träffade Juanjo och Steffi från residenset!! Hur kul som helst var det, jag blev nästan lite sentimental.

Sedan gick vi vidare till Pompei när Wayne's stängde men jag gillar inte det stället alltför mycket. Konstiga människor, halvdålig musik, trångt... tjaaa.

Nu är jag megatrött och har blåsor på fötterna så jag ska sova. Förresten, S har sträckt vaden när han spelade tennis och går nu på kryckor. Vilket betyder att vi inte kan träffas på en vecka för han kan inte köra! Fy vilken tråkig vecka det kommer bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0