villefranche-sur-mer


På andra sidan är Cap-Ferrat! Det är den här "nivån" jag bor på.

Den lååånga trappan ner till centrum.


På vägen ner


















Så var det bara att bege sig uppåt... kan meddela att jag var blöt av svett när jag kom upp.


Var nere i centre ville idag. Herregud så vackert det är. Kan inte beskriva utsikten tror jag. Ni får helt enkelt se på bilderna och komma och hälsa på så ni får se hur det ser ut i verkligheten!

Känns helt overkligt att man ska få bo såhär fint i ett helt år! Kan inte fatta att folk som bor här någonsin vänjer sig vid hur fint det är. Men om ett par månader kanske inte jag heller tänker på utsikten när jag går till bussen. Men än så länge har jag inte vänt mig, det är helt enkelt underbart!

Kunde inte välja bland bilderna så det blev en hel drös med bilder, hoppas ni inte har något emot det! ;)


Kommentarer
Postat av: sofie

ska du vara kvar hos familjen i ett år alltså? :)

2010-06-05 @ 01:28:45
Postat av: Karin

tack:) guud va härliga bilder, vill bara dit:)

2010-06-05 @ 09:50:36
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin i Nice

sofie: Jo, det är det som är tanken :) men vill jag åka hem tidigare kan de ju inte hindra mig, så vi får väl se hur länge det blir!

2010-06-05 @ 10:52:46
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Vad underbart! Man blir helt stum.



Pussar

2010-06-05 @ 11:40:38
Postat av: rebecka

Jag ryser, vilka härliga bilder!

bokade flygbiljetterna till nice igår!! åker den 15 juli och är där en vecka :D



kram

2010-06-07 @ 13:26:23
URL: http://throughglass.blogg.se/
Postat av: Jenny Frid

Å va härligt du bor! Nu längtar jag allt tillbaka.



KRAM

2010-06-07 @ 21:28:08
Postat av: Ellinor

Vilka fantastiska bilder du bjuder på - det ser otroligt härligt och vackert ut!

Kram

2010-06-18 @ 21:34:55
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Martin

Hej! Hittade din blogg av sen slump, och såg det här inlägget! Tyckte det var speciellt kul för 8,e bilden, till vänster om katten, ligger min lägenhet!



Undrar även hur det är med jobb och så där nere? För funderar på att flytta ner permanent.



MVH Martin.

2011-01-06 @ 13:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0