underbart

Det här stället verkligen överträffar sig själv gång på gång. Idag var jag nere vid stranden, helt makalöst vackert. Dock smockat med folk! Man ligger typ bredvid varandra, haha. Mest fransmän vilket man ju kan förstå eftersom det är söndag och allt är stängt. Det är mindre turister på stranden här i Villefranche än stranden i Nice så det är ju en fördel.

Schysst i alla fall att jag har ett ställe så nära (minus dock för helvetestrappan) så jag kan sola ett par timmar när jag börjar senare! Tänkte gå ner imorgon innan jag börjar jobba klockan 14, då får jag ett par timmar. Inte fel start på dagen.

Låg på stranden ett par timmar idag, korkad som jag var glömde jag dock vattenflaskan. Jag höll på att dö på vägen tillbaka när jag gick uppför trappan... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0