rosslig hals

Rosslig? Vet inte ens om det är ett ord...

Jag har i alla fall precis avslutat ett kvällspass. Det gick jättebra att lägga honom idag, känns som att han börjar fästa sig mer vid mig nu och det funkar bättre. Han är så söt alltså. Världens finaste ögon, jag börjar verkligen bli lite förtjust i honom. Och så har man lärt sig hans språk lite mer och kan kommunicera (även om det inte är med särskilt många ord utan snarare gester...) Man ser liksom hur barn i den åldern tänker så det knakar, och försöker förstå vad som händer.

Men jag känner mig inte helt frisk. Tror det är Mathys som smittat mig, det går liksom inte att undvika hans hostningar. Rakt ut hostar han och typ stirrar på en som att han inte fattar varför man ser så förskräckt ut när man får hans saliv i ansiktet. Hahaha... det är lite gulligt ändå, minus bakterierna.

Idag är min röst typ tre tonarter mörkare, hesare och liksom svagare. Sen är det riktigt svullet i halsen/luftrören och gör ont när jag sväljer. Inte halsmandlarna för ovanlighetens skull. Och så har jag börjat, ja, hosta. Surprise surprise...


Kommentarer
Postat av: Christine

Vi ska hit: http://www.provencalhotel.com/

2010-06-23 @ 10:36:48
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0