myssöndag

Idag är det blött och grått ute för det har regnat och åskat under natten. Jag har fortfarande ont i fötterna + lite ont i halsen så jag tänkte ha en myssöndag för mig själv! Se på film, göra lite fotbad och sånt där. Precis vad jag behöver. Undrar vilken film jag ska se bara? Har med mig några stycken men jag kanske skulle ladda ner någon som jag inte sett...

Gud vad gott jag sov i natt förresten. Förutom att jag vaknade vid tio av åskan. Det är lite läskigt när det åskar här för jag bor ju liksom uppe på kullen. Och jag är inget stort fan av åska och blixtar. Lät nästan som världens undergång... som tur är bor jag på andra våningen så slår det ner i huset så är det väl de på högsta våningen som drabbas (haha, snällt av mig!)

Ska dricka en massa te idag för att lugna halsen lite. Dessutom tror jag inte jag fått i mig tillräckligt med vätska i veckan. Jag dricker nästan ingenting (åtminstone inte vatten...), det är så konstigt för jag är liksom ALDRIG törstig. Även när det är varmt och jag gått länge så känner jag ingen törst. Till och med mamman i familjen frågade mig om jag aldrig blir törstig. Konstigt det där. Jag får alltid tvinga i mig vatten för jag vet att jag måste få i mig det på ett eller annat sätt. Men ibland går det en hel dag och jag har varit igång sedan morgonen men ändå har jag kanske druckit ett halvt glas vatten.

Men nu ska jag ta en dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0