måndag

Tur att jag börjar 14 på måndagar så jag slipper den värsta måndagsångesten. Igår var S här och vi kollade på nån James Bond-film, haha. Dubbad på franska såklart så man jag orkade inte riktigt hänga med. Dessutom tycker jag de är rätt tråkiga, i alla fall de där med Pierce Brosnan. Så det blev mest pratande.

Imorgon jobbar jag 09.30 - 13 och sen börjar jag ett till pass 18 - midnatt. Hmm hmm. Jaja. Lite bra att jag är ledig några timmar på dagen för jag behöver fixa en del ärenden. Segt att jobba till midnatt bara, jag behöver verkligen mina 9 timmar sömn för att inte gå runt och gäspa hela tiden.

Finns inte mycket mer att skriva om just nu, eller jo det kanske det gör, men inget som jag vill skriva nu. Men det kommer snart.

Kommentarer
Postat av: sofie

Är det något seriöst på g mellan dig och S? :):)

2010-06-14 @ 19:37:20
Postat av: Karin i Nice

Sofie: haha, seriöst och seriöst... jag vet inte riktigt hur man ska klassa det. Men mer seriöst än oseriöst om du förstår vad jag menar? :P

2010-06-14 @ 20:02:14
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: sofie

Hihi, jo. Jag tror det. Men du gillar honom?

2010-06-15 @ 14:00:02
Postat av: Karin i Nice

Det gör jag absolut! :) återstår bara att se om det nu är en bra kille eller inte... :)

2010-06-15 @ 21:53:48
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: sofie

Åh, jag hoppas. Ska hålla tummarna för er! Det vore fint.

2010-06-15 @ 23:17:32
Postat av: Karin i Nice

Hehe vad gulligt, tack så mycket! :) Får man fråga vem du är, en anonym läsare eller någon jag känner?

2010-06-15 @ 23:52:20
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: sofie

Haha nä, jag är ingen du känner. Men jag har följt bloggen från början! :)

2010-06-16 @ 03:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0