light


Taillefine, älskar den här läsken! Smakar inte sötningsmedel för fem öre och svalkar precis lika bra som Cola!

Men absolut megagodast är lightsafterna från Teisseire, sååå galet goda att jag inte kan fatta hur de fick de så goda utan socker.

Om det är något jag älskar så är det lightgrejer typ "ät/drick hur mycket du vill - 0 kalorier" och framförallt drycker. Älskar just bara tanken på att man kan häva i sig något obegränsat och ändå inte få i sig några kalorier alls! Jag har liksom fastnat för det. Bäst är ju Coca Cola Zero såklart men det är ju rätt dyrt att fylla kylen med.

Men det finns även några safter här som är sjukt goda och smakar precis som vanlig saft. Söt, fruktig smak utan någon förnimmelse av sötningsmedel! Kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Men det kanske är så att riktigt sockrade drycker kanske är nyttigare än i lagom mängd än lightprodukter med allehanda tillsatser ähuuum

pappsen

2010-06-26 @ 13:37:10
Postat av: Pappa

innan du skickar tillbaka kameran så prova att ta ut batterierna och sätt i igen, men kom till skott med detta så vi får se lite bilder igen.

2010-06-26 @ 13:40:31
Postat av: Karin i Nice

Pappa: jag ska posta den imorgon! ska prova batteriet också. Puss

2010-06-26 @ 19:08:47
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: Karin i Nice

Uppdatering: Kameran fungerar fortfarande inte efter uttagande av batteri. Men jag ska posta den på måndag, imorgon är postkontoret stängt!

2010-06-26 @ 21:47:55
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: Pappa

okay! men kom ihåg att jag är på hojsemester i ca:10 dagar from. tisdag, häpp and smile

pappsi

2010-06-27 @ 14:08:11
Postat av: Karin i Nice

Oj, vad härligt! Hoppas ni har det bra :) vad ensamt det blir för mamma då! Puss och kram

2010-06-27 @ 17:05:06
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0