lågtryck

Jaha. Då kom migränen som ett brev på posten, tack vare lågtrycket. Det tackar man för... två treo och sen är jag i form igen.

Skönt att föräldrarna inte skulle gå ut ikväll på grund av regnet så jag slutade halv tio. Maintenant je suis à la maison et je suis très contente!

Det finns inte så mycket mer att skriva. Jag tänkte i alla fall posta hem min kamera den här veckan så att de kan lämna in den på reparation eftersom garantin fortfarande gäller. Vet att bloggen är supertråkigt när det inte är några bilder, hoppas ni står ut med det. Har upptäckt i alla fall att videofunktionen fungerar på kameran men inte fotofunktionen, skumt...

Kommentarer
Postat av: Christine

Jo det brukar ju bli så, haha! Men man får väl vara stolt så länge det varar ;-)



Hur går nya jobbet? Trivs du?

2010-06-16 @ 08:09:54
URL: http://christineiparis.blogg.se/
Postat av: mormor

Det blir aldrig tråkigt att få läsa din blogg.Huvudsaken är att vi får läsa om dina förehavande där. Puss o kram.

2010-06-16 @ 11:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0