jobbfredag

Precis kommit hem från ett barnvaktspass. På tisdagar och fredagar jobbar på kvällen också och idag är jag så slut så jag orkar inte göra något än att hänga framför tv:n. Kanske kan tyckas tråkigt, men jag behöver verkligen sömn. Har haft sömnbrist typ hela den här veckan och nästan däckat ihop så fort jag fått tillfälle.

Skönt att slippa behöva prata bebisspråk på två dagar. Vilken lyx! Inga skrikande leksaker, blöjor, yoghurtkladd, INGET som har med barn att göra över huvud taget.

Imorgon ska jag träffa Jenny och vi ska kolla på vårat kungliga svenska bröllop som visas på en tv-skärm i gamla stan! Jag ser mycket fram emot en ordentlig Sverigedos, jag önskar faktiskt att jag var hemma och upplevde kaoset. Sedan drar jag hem till mig, typ äter, gör mig i ordning och sedan blir det utgång även det med Jenny. Vi tänkte köra på en helkväll! Får se vart vi gå med Wayne's är nästan givet som startpunkt. Ser fram emot det!

Allt detta förutsätter ju såklart att jag inte mår sämre imorgon, vilket jag absolut förbjuder mig själv från att göra, eftersom jag vill göra en massa roliga saker. Helgen är min heliga tid och jag tänker absolut inte spendera den genom att ligga hemma och må dåligt. Där med basta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallåj igen, du kanske börjar bli rutinerad ha ha man vet ju hur man mår "efter dagen" då man hade roligt eller har man glömt ??

jag har haft en icke fungerande dator i 10 dagar och det har varit tungt he he men nu är man med i matchen igen

puss o kram

pappa

2010-06-19 @ 18:02:26
Postat av: Karin i Nice

pappa: ibland orkar man helt enkelt inte gå ut :) det låter skönt att du har din dator igen! kramkram

2010-06-20 @ 22:41:55
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0