fredagsplaner?

Har precis slängt (bokstavligt talat) i mig en middag bestående av tonfisk och... gröna ärtor! Så uppfinningsrikt.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Ska ju ut imorgon med Jenny (hon som jobbar i hamnen) men jag är faktiskt sugen på att gå ut ikväll också. Vill bara göra något kul, denna vecka har bara bestått av jobb och jag vill bara få tänka på annat.

Seb skulle kommit hit ikväll, och jag kanske är taskig men jag skulle faktiskt hellre gå ut just nu, haha. Har liksom inte varit ute sen jag kom tillbaka till Nice! Saknar Wayne's och roliga utekvällar. Sen jag kom tillbaka har jag typ bara jobbat. Bussarna slutar gå vid typ 19 så jag kan inte göra något på vardagkvällar. Kul liv man har... alla som man ska träffa måste typ komma hit och det är ju inte alltid det funkar för alla har inte bil.

Näe, jag vet inte... kanske har en liten deppkväll bara. Och just därför vill jag INTE vara inne. Börjar bli trött på att sitta i lägenheten, ikväll vill jag bannemig hitta på något.


Kommentarer
Postat av: Christine

Har du träffat en kille? ;-)

2010-06-13 @ 18:15:01
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0