food shopping


Slutade lite tidigare idag så jag hade tid att handla. Jag älskar att ha kylen fylld med god och nyttig mat!
Grönsakerna är så goda här, och ser så mycket mer lockande ut i affären. Inga färdiga förpackningar utan allt är färskt. Stod i en evighet och valde mellan allt. Köpte tomater, gurka, gröna ärtor, bananer, persikor, äpplen, russin... och så mat också såklart, kyckling, tonfisk, lax osv. Känner mig nöjd!

Förresten har jag en liten nyhet. Mamman i familjen är nämligen gravid! Så om jag stannar ett tag får jag se den lilla varelsen. Hon behöver tydligen mer hjälp nu också för graviditeten var lite besvärlig så hon får mest vila säger doktorn. Det var väl passande att jag kom nu då.

Imorgon slutar jag faktiskt klockan ett, vilken lyx va? Får se vad jag hittar på då, kanske stranden om vädret tillåter. Tänkte ju gå imorse men det har varit lite molnigt idag. Alternativt kanske jag drar ner till Nice och promenerar runt. Känns nästan som ett bättre sätt att spendera dagen om ni frågar mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0