värmeirrande

Har just sovit flera timmar på soffan, sånt där halvsovande tillstånd. Det är helt galet varmt ute, jag längtar redan tills solen går ner! Värst är det ändå mellan sex och åtta när kvällssolen steker på för fullt just där jag brukar sitta i soffan. När det är såhär varmt räcker det med att man bara lägger sig ner nånstans så somnar man typ på två sekunder.

Måste stanna i lägenheten idag för att vänta på att föräldrarna ska kolla lägenheten. Finns inte så mycket att göra. Är sjukt sugen på salta pistagenötter...

Kommentarer
Postat av: stina

Hejsan!

Såg på resdagboken att du bor nere i Nice. Jag ska flytta ner till Nice i höst för att spendera tiden fram till jul där. Jag tänkte fråga dig hur det ligger till med jobb? Jobbar du? Är det lätt att få jobb? Några tips?

Tack så mycket!

Mvh Stina Johansson

2010-07-05 @ 17:43:12
Postat av: Anonym

haha, prioriteringar Karin. Han köpte ju en till mig i höstas så jag kan ju inte vara sämre.

2010-07-07 @ 08:48:40
URL: http://madlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0