köpenhamn



Tivoli!



Det ser ut som att jag har feta bullmagen här, men det är faktiskt min kjol som är av puffmodell...


Besök på Christiania, man fick typ inte ta bilder där så det blev bara några från en bar/pub.


Nu är jag hemkommen i regnovädret. Vilket ruggväder! Som tur är hann vi hem innan himlen öppnade sig. Vi har i alla fall haft en väldigt mysig weekend med god mat, shopping, turistande och flanerande. Har fyndat lite fina plagg! Lägger kanske upp bilder på det sen.

Hoppas bara sommaren kommer tillbaka till Stockholm igen . Det här är ju bara deppigt! Tur att friidrotts-VM går så man har något att se på TV.


Kommentarer
Postat av: Christine

Du verkar ha haft det trevligt :-)

2010-07-30 @ 13:52:54
URL: http://christineiparis.blogg.se/
Postat av: Christine

Tack för de fina orden, gjorde mig sâ glad :-)



När är det du flyger tillbaka till Frankrike dâ?

2010-07-31 @ 17:14:13
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0