lördag


Från hamnen igår.



Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Låg vid stranden med iPoden ett par timmar och somnade till och med ett par gånger. Sen gick jag omkring i gamla stan hur länge som helst och hittade smågator jag inte gått på tidigare. Fick även lite förståelse för hur stan hänger ihop när jag kom ut på andra sidan. Och vet ni, jag hittade till och med en affär som säljer lösgodis! Den är typ i pirattema och allt godis ligger i stora öltunnor, de hade en hel del godis vi har i Sverige. Det är säkert någon svensk som startat affären! Glömde att ta bilder så ska göra det nästa gång, det var en minst sagt speciell interör därinne.

Sedan gick jag och handlade lite och sen kom jag tillbaka till mitt rum och har suttit här sen dess. Nu spöregnar det så det är skönt att jag slipper gå ut igen. Kanske ska kolla melodifestivalen sen?

Men såhär ligger det till, imorgon börjar mitt nyttiga liv! Nu är det slut på alla franska bakverk och allt vad socker heter. Är trött på allt onyttigt. Min kropp behöver mer vitaminer och nyttigheter! Önskar så att jag hade havregryn här! Gröt är ju en perfekt middag om man inte orkar laga något (vilket jag typ aldrig orkar) plus att det är hälsosamt.

Någon som har förslag på mat som är billig och någorlunda nyttig?

I brist på annat så bjuder jag på lite bilder från när vi var i hamnen häromdagen.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

På tal om Melodifestivalen, såg du den? Jag tyckte Anna Bergendahls låt var bäst. Peter Jöback sjöng bra men låten var inte särskilt bra tycket jag.



Stora kramar1

2010-02-28 @ 13:02:38
Postat av: Karin i Nice

Ja, den såg jag! Tyvärr hackade videon så mycket när jag såg via nätet men Annas låt verkade bra. Det var ju kul att Peter Jöback gick vidare men håller med om att låten inte var något speciellt.



Puss

2010-02-28 @ 13:16:18
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: Mats

Hallå där! tyckte den där Annas låt var bra,såg för övrigt inga fler för jag har legat hela lördagen och söndagen och kurerat mig, usch vad tråkigt.

hoppas allt övrigt är bra där nere,

kram från pappsi

2010-02-28 @ 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0