bonjour samedi!

Det blir inget Monaco idag, vi är alla för trötta sedan gårdagens utgång... Åker förmodligen dit imorgon istället. Gud vad kul vi hade igår! Först var det fest på våningen ovanför med en massa människor. Vi var där ett par timmar och sen gick alla ut tillsammans till Wayne's som ligger i gamla stan. Sjukt bra ställe! Bra musik, lagom mycket folk... ja, det var lyckat helt enkelt. Men det blev ju lite vin...

Monika gick hem tidigare för hon hade ont i magen, så jag och Lisa var kvar. Sedan skulle folk dock gå vidare när klockan var rätt mycket men jag kände mig inte alls på humör för det, hade ont i fötterna och kände mig lite dragen. Så Lisa och jag skildes åt vilket vi kanske inte borde ha gjort... Det var nämligen ett äventyr att ta sig hem! Blev jättehungrig och drog in på ett kebabställe (jag som inte ens gillar kebab, men jag var hungrig!) och träffade ett gäng jättetrevliga fransmän. Snälla som de var gick de med mig hela vägen till min gata! Så jag stupade i säng och vaknade för ett tag sedan.

Känner mig inte helt hundra nu så försöker pimpla vatten. Är dessutom jättehungrig så ska ut och träffa Lisa klockan ett för lunch. Har knappt någon frukost här, men vet inte om jag orkar gå ner och köpa något...

Gick just ut i köket och självklart var min sista yoghurt snodd. Som tur var gav den snälla tyska killen sin yoghurt till mig för att han skulle åka hem! Den var rätt äcklig dock, haha. Men bra att få nåt i magen.

Lägger upp bilder senare idag!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Hjärtevännen. Nu har jag äntligen fått fram din blogg. Jättekul läsning för en nyfiken mormor. Skönt att du verkar vara på bättringsvägen igen.puss o kram.

2010-02-20 @ 14:11:56
Postat av: Emma

Lät som en toppenkväll verkligen! Men var försiktig kvinna! Gå inte hem själv! Hehe! :-)

2010-02-20 @ 16:53:00
URL: http://modenessa.blogg.se/
Postat av: Sari

Låter som en kanonkväll! Trevligt, men håller med, se till o ha gåsällskap hem (ska jag säga :P )

2010-02-20 @ 18:54:44
URL: http://withfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0