FREDAG

Och jag jobbar ytterligare fem ynka arbetsdagar innan jag far julledigt! En vecka kvar, sedan bara lite drygt en vecka till innan jag drar hem till snoiga Sverige for jul. Kan ju knappast bli battre!

Ikvall ar det ett planerat tv-schema for mig och S, klockan 20:45 ar det franska motsvarigheten av Robinson, Koh Lanta, och 22 ar det Qui veut épouser mon fils, ni vet nar mamman bestammer vem sonen ska gifta sig med. Sa det blir en lugn tv-kvall!

Hoppas ni har det bra och overlever kalla Sverige!

Kommentarer
Postat av: mormor

Längtar efter att få träffa dig. pusso kram

2010-12-03 @ 16:11:39
URL: http://seijaobörjesblogg
Postat av: Christine

Haha, har du sett maman cherche l'amour? Ensam mamma söker på franska ;)

Jag åker till Paris om bara drygt en vecka. ska bli galet skönt! Hurra för oss :)

2010-12-04 @ 23:25:18
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0