söndag

Sitter här och lyssnar till skön musik på högsta volym med ett glas med Sprite light. En rätt tråkig och småmulen dag och jag har bara slappat framför datorn typ hela morgonen. Och nu är klockan redan fyra! Skumt.

Igår var det kräftskiva med hela tjocka släkten (nåja, mammas sida som vanligt) här hemma. Mums! Jag hade även gjort två uppskattade pajer med hallon och vit choklad till efterrätt. Nu har jag ätit gott för en vecka framöver (I better!). Ikväll tänkte jag ta en lång promenad/joggingrunda alternativt ett spinningpass för att lätta samvetet lite...

Det var allt för idag!


Kommentarer
Postat av: mormor

Tack så mycket för senast. Pajerna dina var mums och allt annat också.Det blev en trevlig tillställning igen, som vanligt. Kul att hela släkten på vår sida kunde vara med. Puss o kram.

2010-08-09 @ 14:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0