chocolate

Är så galet sugen på choklad just nu. Typ en riktigt syndig chokladöverdragen kladdig chokladtårta. Haha! Man har sånna dagar ibland.

Det som är bra är att när man har googlat "chocolate fudge cake" i en halvtimme så känns det nästan som att man satt i sig en hel chokladtårta. Så då är man liksom redo att gå vidare och tänka på annat.

Men erkänn. Skulle det inte vara himmelriket att typ goffa i sig den här stora biten? Försöker inte alls sukta er, nejdå. Vill ju inte dra ner er i det här också! Hehe...


Hello, my name is chocolate

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hejsan tjejen!

Jag hittade din blogg och tycker du verkar vara en supermysig tjej :) Jag är själv sugen på att åka till Frankrike för att plugga franska och Nice verkar ju heeelt okej :) Jag skulle vilja veta vilken skola och så du pluggade på? Har du något speciellt tips ang Nice, är det ett bra ställe att plugga franska på? När du kom ned, kunde du redan prata lite franska då? Jag skulle uppskatta allt jag kan få veta :) Ta hand om dig, många kramar Sofie :)

2010-08-20 @ 11:24:09
Postat av: Samantha

Åh det där hade inte suttit fel!

2010-08-21 @ 20:17:26
URL: http://samanthaisgoldy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0