fredagen


Vi hade en jättetrevlig middag igår för att tyskarna skulle åka hem. Mamman hade lagat ordentligt med mat åt alla! Elaine och jag gjorde ändå i ordning vår sallad som blev väldigt lyckad.

Elaine och Lina


Jag och Elaine hade köpt med oss kakor som avskedspresent till de som skulle åka hem.




På High Club

Ser ju ut som att jag bara försökte ta bild på mig själv... vilket inte var läget.
Hahaha... kan inte låta bli att skratta åt den här bilden. Varför ser jag så lycklig ut?

Jag har knappt sovit i natt så jag måste verkligen lägga mig nu. Imorgon är det tänkt att vi ska åka till Italien, det vill säga Ventimiglia! Det vill säga om jag orkar ta mig upp. Därför måste jag sova nu. Ligger liksom en dag efter med bilderna nu så dagens bilder kommer imorgon... God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0