utekväll

Jag har precis kommit hem från Wayne's trots att det inte egentligen var tänkt att gå ut ikväll. Men det blev helt enkelt så! Jag träffade den franska killen jag träffade i tisdags igen, haha. Han är söt, men kanske inte riktigt min typ... i alla fall så pratade vi en del och sen fick jag och Lina skjuts av dem hem. Väldigt behövligt! Var glad att jag inte gick vidare som de andra utan valde att gå hem. Kommer trots allt gå ut imorgon och på lördag också så jag kommer ändå vara tillräckligt trött efter den här helgen.

Får se om vi träffas imorgon igen! Vi tog en hel del bilder (vet inte vems kamera det var... Janices tror jag) så kanske kommer det upp någon bild på oss, haha. Om de inte är alltför hemska... På lördag blir det förmodligen inte Wayne's för då är det nämligen tänkt att jag ska gå ut i Cannes med ett gäng svenska och några norska tjejer! Får se om det blir så eller om jag stannar i Nice.

Men NU ska jag sova! Herregud jag har så mycket inplanerat den närmsta tiden så jag vet inte hur min hjärna ska kunna lagra allt... jag antar att jag behöver en lång natts sömn till att börja med. Imorgon börjar jag tre och jag ska sova så länge jag bara kan!

Bonne nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0