tisdag


Hur snygg var inte den här skinnjackan jag hittade i en affär?! Tusen gånger snyggare i verkligheten. Den skulle vara bra snygg på Håkan eller pappa tror jag bestämt!

Det var någon demonstration på Place Masséna. "....education sans frontière" någonting stod det på skyltarna. Sökte lite på google och kom fram till att det handlar om asyl- och immigrationspolitiken.

Jag och Elaine har gått runt på stan idag och suttit på café intagandes en coca cola light (för min del, kaffe för Elaine). Duktigt! inget onyttigt. Idag började vårat nyttiga liv på riktigt! Jag har kylen full av grönsaker, frukt, tonfisk och sånt gott. Middagen idag var supergod, en stekt biff, lite tonfisk, gröna ärtor och oliver. Till efterrätt delade vi på en melon. Imorgon tänkte vi köra på tortillas!


Efter cafébesöket skulle vi egentligen gått direkt till Monoprix men vi fastnade i en massa olika affärer istället. I en av dem hittade jag den snygga herrjackan ovan!


Kommentarer
Postat av: Mats

Lite för röd för min smak men vad kostar den?

Pappsi

2010-04-06 @ 22:54:39
Postat av: Karin

Ja, men den var mer mörkröd i verkligheten. Supersnygg! men ja, 230 euro kostade den... så den var inte billig! men unik måste man ju säga.

2010-04-06 @ 23:09:54
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket sött litet demostrationståg måste jag säga! : ) Jag vill också dricka cola på café! Myys!

2010-04-06 @ 23:51:09
Postat av: Mamsen

Den påminner faktiskt om Viktors jacka som jag försökte förklara för dig men Viktors är inte av skinn.

Puss

2010-04-07 @ 12:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0