putain

Aaaj! Har huvudvärk och blåsor på fötterna efter mina klackar... Samt sömn och vattenbrist. Min nya bakis-craving är chèvreost. Därför har jag bestämt att vi ska gå och köpa den gudomliga parma-mozzarella-chèvre-mackan i gamla stan som frukost/lunch. Mmmm... Det var en händelserik kväll igår som vanligt. Men Wayne's är verkligen inte bra på fredagar och lördagar. SÅ mycket folk, fulla engelsmän och äckliga italienare (som hävdar att de liknar George Clooney).

Men så fort vi kom till High Club vände allt totalt! Älskar det stället, musiken, inredningen, folket. Det är liksom en helt annan typ av folk där.

Men jag berättar mer när jag fått bilderna från Elaine... haha. Då kommer det lite mer smaskiga detaljer minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0