mulen lördag


Såhär mörkt var det på himlen imorse.

Monoprix har så himla snygga kläder och accessoarer. Blev kär i de här skorna! Men tror däremot inte att jag skulle få sådär jättestor användning för dem. Sjalen var också snygg! Men kom faktiskt hem med en annan, rosa sjal.

Jaha, vad har hänt idag då? Inget särskilt kan jag påstå. Vaknade upp till mulet väder, åt frukost och pratade lite med tysken som ska åka hem. Gick sedan tillsammans med Elaine, Janice och Willemijn och handlade mat till påskbrunchen vi ska ha imorgon på residenset. En massa gott! Så mitt nyttiga liv får nog skjutas upp till på måndag. Chokladägg, croissanter, en massa frukt, bröd, ägg och toasts.

Måste i alla fall göra något ikväll för känner mig väldigt rastlös idag. Jag och Elaine kommer förmodligen gå ut och ta en drink ikväll eller liknande. Längtar redan nu till på måndag då vi ska till Cap-Ferrat på fête de chocolat, det vill säga chokladfestival! Längtar liksom till att komma utanför Nice litegrann. Upptäcka andra städer. Så nästa vecka ska jag försöka komma iväg till lite andra ställen, kanske Eze eller Antibes där jag inte varit. Är på lite äventyrshumör!


Kommentarer
Postat av: Mats

Idag har det varit 10-12 grader och sol hhmmmmm

och rödvinet väntar efter en nyttig joggingrunda, mums vilka schysta bilder du plåtat karin.

pappsi

2010-04-03 @ 18:17:56
Postat av: Karin

Ojdå, det låter ju inte fel! Verkar som att våren kommit till er nu.



Hoppas ni får det trevligt på påskmiddagen imorgon, hälsa från mig! Puss och kram

2010-04-03 @ 18:35:22
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Jag vill också åka till Villa Euphrussi på chokladfestival!!

2010-04-04 @ 11:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0