jaja...


voilà! sån här toppenkvalité är det på webbkameran för den som undrar.

Bloggen blir inte så rolig under den närmsta veckan känner jag. Har känt mig lite off de senaste dagarna för att både mobilen och kameran är borta (kameran är inte borta, men jag ska som sagt få den postad...). Man känner sig liksom lite handikappad. Men men.

Men jag får väl använda webbkameran när jag ska visa något! lite svårt att ta med sig datorn på stan bara... haha. Förhoppningsvis når kameran mig snart och även en mobil som anländer med Thomas och Jenny (som förhoppningsvis kommer med ett flyg hit!).

Nu ska jag sluta klaga och ge mig ut i det vackra vädret! Är jättetrött för jag sov så dåligt i natt men jag känner inte att jag kan sova när det är så ljust ute. Blir nog en runda på stan och så får jag sova när jag kommit tillbaka. Ikväll ska vi nämligen till Wayne's och jag behöver lite sömn innan dess.


Kommentarer
Postat av: ida

Snygg du är! o jättefin i håret!

2010-04-20 @ 18:15:51
URL: http://idaerikson.blogg.se/
Postat av: Mats

Det blev ju ändå en bra bild, dock lite suddig och ljusår från din riktiga kamera.

vi hörs och ha det så bra ändå och

kram

pappsen

2010-04-20 @ 19:43:50
Postat av: Bror

Ja skitsnygg var du i håret! Synd bara att du inte kan komma och KREXET II: BERGMAN eller NÄR FÅRÖN TYSTNAR. Brorsan har ju huvudroll och allt!

2010-04-20 @ 23:18:39
Postat av: Karin i Nice

Tackar tackar så mycket! Och ja, det är jättesynd! Vore så kul att komma... men jag hoppas det kommer fler chanser! Kram!

2010-04-21 @ 03:54:04
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var ni på waynes igår hallå?? Jag då?? :) Vad har hänt med mobilen tjejen? ackack. DU! Planer för lördag?? Jag tycker vi ska göra något? Jag och Cecilie har pratat om ngn förfest hos nårra svenska killar hennes vän känner? Här i nice!! DU ska med har jag bestämt! :) Komigen! :) Hör av dig på face! Kramar!

2010-04-21 @ 17:20:54
URL: http://madlife.blogg.se/
Postat av: Jenny Frid

Jag har hört flygplan i luften hela eftermidagen och kvällen, så förhoppningsvis kommer vi på Tisdag. Det verkar i alla fall lovande nu. Vi får bestämma träff någonstans innan vi åker eftersom du inte har telefon nu. Men du vet väll vart vi skall bo?

2010-04-21 @ 23:34:21
Postat av: Karin i Nice

Jenny: Jag tror nog att ni kommer iväg på tisdag! ja, vi får bestämma en tid dagen innan ni åker så kan jag komma till ert hotell på tisdagen. Vilken tid är det tänkt att ni ska anlända till flygplatsen?

2010-04-22 @ 12:45:10
URL: http://softcotton.blogg.se/
Postat av: Jenny Frid

Jag har svarat på facebook, men jag svarar här mej :)



11.40 landar vi i Nice

Det ska bli så himla kul att komma iväg!!



Vad har du för väder nu? Tänkte på vad för slags kläder vi behöver ha med oss.

2010-04-22 @ 17:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0