I love antibiotics!

Helt otroligt vad det kan göra för kroppen. Känner mig redan mycket bättre, trots att halsen känns av lite fortfarande. Febern är borta och jag har mycket mer energi. Fem tabletter om dagen, det är grejen helt enkelt.

Nu klockan två ska jag till en au pair-agentur på Rue Masséna för att kolla om de har några familjer i Nice. Jag vill ju stanna här i sommar. Och jag ska göra allt i min makt för att kunna göra det också. Annars blir det Draguignan i maj, men som sagt... Jag ger inte upp.

Efteråt tänkte jag möta upp tjejerna på beachen för strandhäng. Det kommer tydligen bli rekordvarmt idag! Nästan alla på skolan går omkring i kjol och skjorts så jag känner att jag måste tänka om i min garderob litegrann. Har mest jeans och sånt som inte känns vidare somrigt. En del blusar har jag i och för sig. 

Nej, nu måste jag dra iväg! Har bråttom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0