dagarna har för få timmar

Jag hinner inte med! Som tur är har jag haft fullt upp idag så har inte hunnit tänka så mycket på att mamma och pappa har åkt.

När eftermiddagslektionen slutade (de andras, jag har ju ingen) gick jag, Elaine och Toby till stranden. Vi köpte med oss chips (imorgon börjar min detox... nu har min kropp fått ta skräp för ett år framöver) och pratade om allt möjligt. Känns skönt att man har folk som är lika en själv i tänkandet. Det var mycket vi hade liknande åsikter om, det vill säga andra på residenset. Så det är alltid skönt när man hittar folk man känner sig bekväm med på det sättet och får ut mer av när man umgås.

Nu har jag åtta minuter kvar innan vi ska gå ut och leta rätt på någon restaurang, sedan blir det bio! Måste hinna tvätta ikväll, hur ska det gå till?! Hinner inte med någonting känns det som, och ändå en massa... det nödvändiga får stå åt sidan. Jaja. Det kommer dagar då man inte har något alls att göra också, då får jag ta tag i allt det där.

Nu måste jag gå! Hoppas mamma och pappa kom hem ordentligt och att flygresan gick bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0