bloggändring pågår... men fortsätter imorgon

Ja, nu börjar det likna lite så som jag vill ha det! ska bara få upp någon bild högst upp på bloggen. Snyggare när det är enkelt tycker jag.

Har varit så otroligt trött idag, vet inte om det är antibiotikan. Kände mig helt död ett tag på lektionen... Ikväll ska i alla fall Madde komma hit och vi ska till Wayne's. Men det blir en lugn kväll för mig utan alkohol och förhoppningsvis kommer jag hem rätt tidigt.

Ska ju ut imorgon eftersom Lina åker hem då, så det blir stor fest med middag, utgång, High Club och hela baletten!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Man blir jättetrött av penicillin och med den hästkuren du äter förstår jag att du känner av den.

Puss

2010-04-30 @ 13:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0