7up


Jaha, vad har denna dagen bestått av? Jag vaknade vid nio trots att jag inte kom i säng förrän fyra. Det går bara inte att sova när man är bakis och måste gå upp och dricka vatten hela tiden... samt att alla ungar på skolgården väsnas så mycket på morgnarna så man vaknar nästan alltid av det ändå.

Gårdagen var i alla fall superkul! Först gick vi ett gäng från min våning och åt pizza, sedan till en irländsk pub och tittade på fotbollsmatchen (Barca-Inter har jag för mig... haha, ja så uppmärksam var jag). Vi drack en varsin öl och jag tänkte för mig själv att det faktiskt inte är så äckligt med öl. Helt okej faktiskt.

Sedan drog vi vidare till vårat älskade stammishak Wayne's. Stället med den snygga (och trevliga) personalen, sköna 90-talsmusiken och de sönderdansade bänkarna. Jag träffade bland annat en kille från Nya Zealand och råkade bestämma träff med honom idag, men jag gick inte dit... hoppas inte han tog det alltför seriöst, och insåg att jag faktiskt var lite dragen när jag gick med på det.

Sedan när vi kom hem ställde sig Cengiz och lagade pestofylld pasta till oss hungriga. Det var en minst sagt god måltid. Men jag måste erkänna att jag varit jättekonstig i magen hela dagen idag, riktig magknip och ja, jag går inte in på några detaljer. Tror det var kombinationen av pizzan (som hade en massa ost) och peston som blev lite för mycket för min stackars mage.

Hur som helst, idag vaknade jag 9 och vid 12 gick jag och Toby till stranden. Vi solade en timme kanske, sen började molnen dra fram litegrann. Sen lektion mellan 3 -6 och ja, nu sitter jag här. Har precis ätit en skum middag bestående av en 7Up, en yoghurt, en mandarin och en muslibar. Jag var sugen på alla de sakerna och då tyckte jag att min kropp skulle få just det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0