6 april

Waah... är så trött. Gäspade nog cirka hundra gånger på lektionen. Satt uppe igår och la in bilder på datorn, och blev senare än jag tänkt. Så det får jag ta konsekvenserna för idag! Tur att jag kan sova lite mitt på dagen.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, det är soligt men lite småkyligt så det blir nog inget häng på stranden. Då kommer jag väl tillbaka med svullna halsmandlar igen! Kanske blir det något museum. Någon dag i veckan ska jag också till Grasse med en tyska från första våningen, hon har inte heller eftermiddagslektion så det passade bra.

Har inte så mycket annat att skriva! Hur är vädret hemma?

Kommentarer
Postat av: Mats

7grader och moln idag, imorrn blir det varmare jippi

Pappsi

2010-04-06 @ 19:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0