1 april



Jag och Elaine med de osnygga 3D-glasögonen...

Inga aprilskämt har jag märkt av ännu... eller, det skulle vara det där jag läste på Aftonbladet om att några ville införa sockerskatt? Hmm... lät lite misstänksamt.

Ikväll var jag, Elaine och Toby på en restaurang och jag tog en helt underbart god sallad med kyckling, skinka och ost. Jättegod! Men kanske inte så nyttig ändå med tanke på dressingen... Men ett steg i rätt riktning. Vi gick sedan och såg Alice i underlandet på bio, med Johnny Depp bland annat. Den var annorlunda och det var lite mysigt att försvinna in i en fantastivärld ett tag! Det var 3D också så det var rätt häftiga effekter.

Det roliga var att vi mötte italienskan Federica från Tobys och min klass som skulle med på bion och hade en kompis med sig. Det visade sig att denna kompis inte bara var en kompis utan lite mer än så. När vi kom stod de nämligen och kysstes. Men det är inte nog med det utan Federica är nämligen förlovad hemma i Italien! Så detta blev kvällens samtalsämne när vi var på väg hem. Det var ju lite vågat att ta med sig honom till bion när vi vet att hon är förlovad och hennes pojkvän ska komma och hälsa på om ett par veckor... Konstigt hur vissa är!


Kommentarer
Postat av: Bror

Vilka fina bilder!

2010-04-03 @ 16:48:02
Postat av: Bror

Och jag som trodde att jag kommenterade på bilderna när mamma och pappa var och hälsade på...

2010-04-03 @ 16:49:17
Postat av: Karin

Ser man på, nu kom det en kommentar från dig till slut!

2010-04-03 @ 17:07:34
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0